Kizlar benim 32+0 29 ekime denk geliyo bu raporu 1 kasımda alıp versem olurmu
Emin değilim ama olur bence sonuçta resmi tatil canım
Çalıştığınız kuruma sorun ama 1 gün önce almak daha uygun gibi geldi bana
Reyhan561 Doğru öyle yapayım.