Gul9227 Kızlar bebegmde boyun egriligi ve omzunda kirik var dedi doktor kırıgı takmadm ama bebeginde boyun egriligi yasayan var mı
Nonamirce Gul9227 omzunda ki kırıktan yamuk duruyor olabilir. Ama yeni doğan bebeğin omzunun kırık olması doğrultan sonda kırıldığı anlamına geliyor bence. Çünkü anne karnında kemiğin kırılması imkansız gibi bir şey. Üstünde durun mutlaka
Drydgs Gul9227 Canim geçmiş olsun sanırım devlette normal doğum yaptın büyük ihtimal doktor bebeği çekerken kirik oluştu oda boynuna vuruyor Allah korusun damar ezilmesi bile olabilir iyi bir çocuk doktoruyla görüş hemen yanlış kaynamasin kirik
Cicilibicili Gul9227 zor bir doğum mu olmuştu? Bahsettiğiniz durum tortikolis. Ultrason çektirmeniz lazım boyun için. Ve bununla ilgili egzersizler var. Merak etmeyin düzeliyor.
Cinarsmom21 Gul9227 geçmiş olsun yavrunuz inşallah sağlığına tez zamanda kavuşur. Üstte kalsın bilen yazar inşallah 🙏
Nurcanatmaca Boyun eğirili kırıktan bence. Doğum anında doktordan kaynaklı olabilirmi bi şüphelenmedim değil 🙄 mutlaka üstünde durun konunun. Başka doktorada gidebilirsiniz.