incisu En son perşembe günü gitmiştim doktor 1 ay sonra kontrole gel dedi sizler kaç gün sıklıkla gittiniz muayene
Feyzanne incisu bir de özel hastaneye ya da kliniğe gidenler sıklık arttıkça ödemeler nasıl oluyır yazabilir misiniz
momsturk incisu 24 şeker yüklemesi /28 kan uyuşmazlığı /32 çalışabilir raporu için/36 çalışamaz raporu için/37 çatı muayenesi şeklinde gittim. 36dan sonra her hafta görücem dedi.
rgk incisu 26dan sonra 2 haftada 1 gittim ben, 32yim şimdi, 34de gideceğim, 34den sonra haftalık dedi
Feyzanne Ben de 25.haftada gittiğimde sormuştum sıklık ne olacak diye. Tedirgin olacak bi durum olmadığı için bir ay sonra görüşelim dedi. Şimdi 28+1 im ve bundan sonra sıklık gerekiyor öu ben de merak ediyorum açıkçası.
momsturk Feyzanne eşim b pozitif ben a negatif uyuşmazlığımız var. o yüzden bakıldı. doktorunuza danışın