Mor ben gecikmeli regl oldum ama çok az geldi dedim herhalde stres yaptım ben, sonra canım aynı anda hem tatlı hem ekşi istiyordu yakın bir arkadaşım söyledi senin bakışlarında bi gariplik var hamile gibisin dedi bende hasta oldum ki dedim belki stres yaptım bişiye üzüldüm dedim ama o ısrarla yok yok bence sen bi test yaptır dedi. Evde test çubuğum vardı sabahın 5’inde kalktım denedim silik çizgi çıktı eşime söyledim bozuktur o dedi üstelemedi. Ama benim aklımda kaldı akşama kan testine gittik ve sonuç pozitif çıkınca ağladık çünkü daha önce düşük yaşamıştım. Sürpriz gibi oldu bize resmen çok şükür 🙏🏼