Miniktosbaa Ikra01ayse bizimkisi tüp bebek le oldu transferin 2.günü rahmime batmalar oldu sonra kasıklarımda oldu batma sonra 2 göğüsümün 2 sindende sıvı gelmeye başladı belirtilerim bunlar oldu