Benim de yeni 6.haftadayız henüz doktora gitmedim. Riske atmak istemedim. 7.haftada gitmek istiyorum kalp atışlarını duymak için ama evet bu zamanlar hiç geçmiyor. Kızımda 7 haftalıktı öğrendiğim de hemen kalp atışlarını da duymuştuk. Şimdi erken öğrenince beklemek zor, her çocuk özel her hamilelik ilk gibi çok heyecanlı ☺️