Arkadaşlar ben ilk defa gidecem doktora kan bile vermedim. Testlerde pozitif çıkıyor hamile çıkıyorum 4 tane test yaptım. Karantinada olduğum için çıkamıyorum. Karantinam bitince gidecem doktora. Ama bu konularda çok bilgisizim. Bana yardımcı olursanız sevinirim. Mesela hangi doktoru hastaneyi önerirsiniz. İlk kan testi yaptırıp öyle doktora gidecem. Şimdiden teşekkür ederim