Busra5106 ben de 32yim 4 kilo aldım. geçen biri telde görüntülü konuşurken kilo almışsın dedi onu bile 10 kere sordum eşime 😂laf ola beri gele yani. şekerim var o yüzden diyet yapıyorum ben, zor mu çok zor ama kilo az olması güzel. bebeğin sağlıklı olması, haftası ile uyumlu olması önemli. bi diyetisyen ile götürebilirsiniz kilo hassasiyetiniz varsa