Kızlar bu haftaya kadar bir şeyim yoktu aslında ama 3-4 gündür elim uyuşuk bi şekilde ve parmaklarım acıyarak uyanıyorum. Sağ elimin parmakları daha çok ağrıyor hatta. Henüz bileklerimde bir şey yok. İnşallah ta olmaz. Ama parmaklarım hareket ettirdikce çok ağrıyor. Başına gelen var mı? Bu durumda ne yapmalıyım hiç bilmiyorum 😔