Sedefavc 2gundur bel ağrısı çok oluyor kasikta falan ağrım yok ama bu bel ağrısı yuzunden hiç bişey yapamıyorum
nevarneyokk Sedefavc Ben 30 haftalığım bende de ara ara oluyor dinlenin bol bol çok ayakta kaldığınız için olabilir
Sedefavc nevarneyokk yok 2gundur geçmiyor 2gundur de açıkçası yatarak geçirdim sayılır oncesinde uzanır dinlenirdim geçerdi bu sefer gecmiyo
Hbbbsr25 Sedefavc aynı haftalarda bana da olmuştu yürüyüş yapıyordum sürekli 2 gün bıraktım sarma sarmıştım o gün ertesi 2 gün ağrıttı tekrar yürüyüşe başlayınca geçmişti