ozgnur bnm de yüksekti ama hamile kaldığım ay ne oldu bilmiyorum bir önce ki ay 75 ti ilaç daha önce kullandım anlık düştü ama geri yükseldi stres cok etkiliymiş onu cok araştırdım ve ztn aşırı stresliydim. Yani Düştü de mi hamile kaldım yoksa yüksekmiydi İnan ki birşey diyemem. Ama 30-50-75 olarak yükselmişti bastırdığım dönemlerde