Kızlar gece 12 civarı biraz suyum sızmışto öyle aman aman bi miktar dgl ama akntı ile karıştıramayacagm sekildeydi. Ortalama 3_4 ymek kasıgı civarı diyeym. Başta anlamadm bacagmn ıslandgnı hissettm seffaftı zaten. Gece 12 civarıydı bekledm biraz yürüdm ama baska hcbir dogumbelirtim olmadı o yüzden kmseyı telaşlandırmak istemedm bnu yasayan oldu mu acaba dogum yakın oldgu icin mi böyle tamamen suym gelir mi yakn da? Heyecandan gece boyu uyuyamadım en ufak kıprtıyı doguma yordum