https://resimyukle.io/r/zst1HR73x4
Kızlar bu pijamanın geçen sene pudra rengi gelmişti almıştım hala ilk gün alınmış gibi duruyor sürekli de üzerimde sürekli yıkanıyor ama ne rengi soldu ne diz izi yaptı ne de başka bişey oldu yumuşacık hafif soft kışlık bi kumaşı var fiyatı da inanılmaz uygun hastane için yada daha sonra için düşünen olursa kaçırmasın derim 😊😇