Merhabalar 36+4 haftalığa kadar ortalamalarda giden bebeğim kontrolümde kilosu 3200 kg karın çevresi 2 hafta önde olarak gözüktü. Suyumunda fazla olduğunu söyledi doktor. Onun üzerine şekerden şüphelendi kan verdim 185 çıktı tokluk şekerim. Doktor 38. Haftayı geçirmememiz gerektiğini söyledi. Ayrıca normal doğum yapamıcamı söyledi. Gebeliğin son haftalarında bu durumu yaşayan var mı