pelince34 Byztrkravc aynı his bende de olmuştu balık çırpınıyormuş gibi doktoruma sordum mümkün değil orada bir damar var o atıyor bu haftalarda anneler onu bebek hareketi zannedebilir demişti hatta damarın ismini de söyledi unuttum iki kere hissetmiştim ☺️
Bebek9 O nabzınız veya organ sesleriniz olabilir o hafta imkansız yani. 21 haftalığım balık gibi kayıyo ama Şuan
haticeks Ay bende öyle hissediyodum da canım doktor sonra orası aort damarındır falan demişti 😬😬 ama o heyecanlanmalar,bebem oynuyo diye mutlu olmalar bu zamana kadar ki herbişeye değer ❤️❤️
1melisa Byztrkravc ya onu gerçekten bende hissediyorum ama herkez daha hissedemssiniz diyor bende sinir oluyorum o yüzden ben bebegimin hareketi olarak kabul ediyorum 😂
elfmoom Byztrkravc ben 19a giriyorum hala hissetmedim🤭 12 haftalarımda karnımda nabız gibi birşey hissediyordum pıt pıt meğer nabızmış, hele sırt üstü yatınca 🤭 2 hafta içerisinde geçti o nabız atması gibi olan şey
gldn065807 Byztrkravc ikinci gebeliğim ve zayıfım 18 haftamdayim iki kere hissettim çok ufak kayma oldu içim bir tuhaf oldu tabiki insan istiyor hissetmek gerçekten çok güzel