Tugce-ylds Ozge2805 Rabbim sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin canım kendi sancın gelmemişmiydi bende 38+2 yim doktorum 40 ı bulur dedi gelmesi
Nzlozkn Ozge2805 rabbim yardımcın olsun bana da dua et hastanedeyim doktorun dogumu başlatmasını bekliyorum bende suniyle olacagım bir an önce olsun istiyorum
Ozge2805 Tugce-ylds gelmedi canım gelmesini bebeğim iri olduğu için gelmesinde daha fazla beklemezdim yoksa normal doğum yapamayacaktım
Nazirenur Rabbim yardımcın olsun inşallah 🙏 bende 40. Haftadayim bu gün kontrole gideceğim inşallah bende girerim doğuma 😄
ArmyAnne Nzlozkn bende öyle olacak bugün ya diniyle yada sezeryanla c9k korkuyorum stresten uyumadım saat 5den beri uyanığım
Nzlozkn ArmyAnne Allah yardımcın olsun canım başlatsın da nasıl oldugunun önemi yok artık bekleyecek gücüm kalmadı 2 haftadır hastanede yatıyorum
ArmyAnne Ozge2805 Allah yardımcın olsun insallah kolaylıkla doğumun olur sagsaglim al bebisini kucağına 🥰
Cinarsmom21 Ozge2805 hayırlı olsun kaç saat sürdü doğum zormuydu bende yarın suni sancı ile yatış yapacağım
Ozge2805 Cinarsmom21 sabah 5 te gittim ikindi 15.37 doğdu 3800 diye tahmin ederken 4.20 olarak doğdu Suni sancı mahvetti beni epidural istedim artık yoksa ölürdüm ben