SemraYilmazErbek Ben 24 haftalık hamiş bebeğimize detaylı baktırdık çok şükür 🙏🏻 herşey yolunda plesanta aşağıda idi oda yukarı çıkmaya başlamış başta kararsızdım ama detaylı da bebeği daha güzel görüyorsun o yüzden değdi
IlaydaOrhanKopuz SemraYilmazErbek benim de 1 hafta sonra randevum merak ediyorum bende 😊 çünkü üç boyutlu da pek kendini göstermio meleğim daha net görmek istiyorum 😍
Destangunes SemraYilmazErbek. Peki sizde bu haftada kasık ve bel ağrıları okuyor mu bende çok aşırı oluyo ve çok korkuyorum 23+5 oldum bugün ve çok yoğun sancılar erken doğum olabilir.mi.sizce
SemraYilmazErbek Destangunes yok ya öyle düşünme Emin’im buradaki herkes aynı şikayetleri yaşıyordur ben de yaşıyorum ama bu saatten sonra aklımıza böyle şeyler getirmek ancak psikolojik olarak bizi yıpratır.