Doktorum 3 durumda vakit kaybetmeden hastaneye gel dedi; suyun gelirse, kanaman olursa, bebeğin hareketini hissetmemeye başlarsan. Sancın olursa hemen gelme sıklaşmasını bekle dedi. Suyu gelen arkadaşlarıma antibiyotik vermişler enfeksiyonu önlemek için. Bebeğini riske atıp bekleme, doktoruna söylersin, risk yoksa hemen suni yerine sancıyı bekleyebilir miyim diye.