Gulra Öncelikle hayırlı olsun diyorum . Ama yaşam şartları olarak herşeyiyle çok pahalı . Nerden geliyorsunuz bilmiyorum ama yağmurlara da alışın iklimi sürekli yağmurlu . Kiralar uçtu el yakiyor yiyecek desen zaten ateş pahası . Allah yardımcımız olsun 🌺