busraadingra 15.haftamdayım korona oldum benim gibi hamileyken korona olan var mı neler yapmalıyım yardım edin çok korkuyorum bebeğime birşey olmasından😢
Faddoli23 busraadingra hic korkma sadece cok guzel beslenmen lazim c vitamini tuket ihlamur limon tuket temiz hava al evi hep havalandir acılı çorbalar ic kelle paça çorbası mandalina portakal tuket bende olmustum bole atlattm
Asdf1234 busraadingra bende 20.haftamda korona oldum korkma bolca tavuk suyu kemik suyu ic, elma limon kaynat ic günde 2-3defa 1bardak, soğan sarimsak ye, qarqara yap sürekli tuzlu su, tuzlu karbonatli su. Iyilesiceyini dusun psikoloji çok onemli