Kızlar iki gün sonra sezeyan olcam nasipse .on gündür geçmek bilmeyen bir grip ve kuru öksürük var bende..denemedigim yöntem kalmadi
Özellikle geceleri boğazımda kaşıntı ardindan öksürük uykudan uyandırıyor.sezeryan olmama engel mi bu durum? Ve korkum şu ki yarın yapılacak PCR testi pozitif çıkarsa bebeğimle beni ayirirlarmi?