Tazeanne95 Arkadaşlar ben 39+1im nişanım geldi napcam şimdi doktora mesaj yazdım saat şuan 06:15. Aramadım doktoru bu saatte. Şimdi ben nolur nolmaz doktora gideyim mi napıyım bilmiyorum 😣
tgbsn_00 Tazeanne95 sanciniz yoksa ve hareketleri hissediyorsanız sorun yok der boşuna gitmiş olursun kaç haftalık
Babymee Tazeanne95 bu arada iki akrabam da nişanları gelince hastaneye gidip bir gün içinde falan doğum yaptılar. Zaten eğer açıklığınız vs yoksa yine eve gönderirler. Siz mutlaka gidin. Doktorum da bana gel dedi öyle bir durum olursa .
Edadadada Tazeanne95 sanciniz ve suyunuz gelmediyse gitmenize gerek yok bnim nişandan 3gun sonra sancım başladı gotmemstm sancım.gelince gittim. Nisan sadece doğumun yaklaşmasının habercisidir. Başlamasının değil diye biliyorum
DefneRana Tazeanne95 nişandan 3 gün sonra doğurdum daha uzunda sürebiliyor önemli olsn sancın varmı suyun geliyormu bunlar yoksa boşa gitme bence
Tazeanne95 tgbsn_00 39+1 haftalıgım hafif adet agrısı gibi agrım var doktora mesaj attım o ne derse artık🤷🏻♀️
Babymee Evet git canım. Doktorum öyle bir durum olursa direkt çantanı al hastaneye gel demişti. Hadi hayırlı olsun. Darısı başımıza ♥️😬
Tazeanne95 Babymee aslında ben de ilk başta gitmeyi düşündüm ama daha sonra sakin kalıp doktordan cevap bekleyeyim diye düşündüm mesaja ne cevap verirse ona göre ilerlicem inşallah
Tazeanne95 Edadadada yok suyum gelmedi sancı da adet agrısı gibi ama öyle gelip giden bişey yok hiçbişey anlamadım ya😕😣
Edadadada Tazeanne95 doğum sancısı böyle belirsizlik yapmaz bekleyin telaş etmeyin gelince aha doguruyorum diyorsunuz 😌
Seraykrblt Tazeanne95 herkesde değişik bu ama tabiki önlem alacaksın yani git tabiki doktorlar bu günler için ara yani saat kaç olursa olsun senin ve bebeğin sağlığı önemli 🙏🏼 Sağ Salim kavuşursun bana kalırsa bugün hadi hayırlısı🥰
Tazeanne95 Seraykrblt ay valla bana da öyle gelmeye başladı agrılarım başladı zaten doktorum da hastaneye el dedi şimdi çıkıcaz hayırlısı olsun kolay doğum olsun amin🤲🏻