Mina06 denizin_annesii benim 2. Gebelik ilk sezeryan olduğu için buda sezeryan olacak erken olabilir sezeryan normale göre erken alıyor ☺️ 2. Kız bebişim geliyor sizin cinsiyet ne yozgatliyim Ankara’da yaşıyorum siz nerde yasiyorsunz 😊
denizin_annesii Mina06 benim cinsiyeti erkek gibi dedi doktor net değil ama tekrar gidicem zaten kontrole aslen mardinliyim şuan Konya’da yaşıyorm ve ilk gebelim kısmet olursa normal istiyorum ama bakalım🤗
Mina06 denizin_annesii sagliklica kucağına almayı nasip etsin rabbim haberleselim 😊 ilk benim olur doğum
denizin_annesii Mina06 benimki 25+5suan ama seninki sezaryen doğum olursa benimkinden önce olur orası kesin🤭😁
gulsah_2013 Ben de son 100 diye post açmıştım şimdi son 88 oldu bile zaman çabuk geçiyo ama haftalar ilerlemiyor sanki 27 haftadayız söyle bi 30 ları görsek can atıyorum 😀
gulsah_2013 denizin_annesii ilk çocuk mu? Benim 8 yaşında oğlum var okul telaşı derken günleri anlamıyorum
Sevgi_kuscu Benimde 147 zaman geçemiyor dua edin bana nolur 1 bebeğim öldü rabim buna kavuştursun inşallah 🤲
denizin_annesii Sevgi_kuscu inşallah hayırlısı ile kucağina alırsın rabim yardımcın olsun inşallah 🤲 üzmeyin kendinizi bebeğiniz etkilenmesin😁🤗