Handan_65 Off Akşamdan beridir gecee 00.00 , 03.20.an itibari 05 .52 belli aralıklarla uyanıyorum sizde öyle mi 21+3 haftaligiz Annemde kalsam sadece 6 da uyanıyorum kendi evime gelince dakika başı uyanıyorum başım ağrıyor artik
Baharozdemir Handan_65 ben sabaha kadar uyanigim hep. Sekizden sonra uyuyabikiyorum. O da siziyorum artık. Huzursuz bacak seNd yaşıyorum
giznum Handan_65 ah ahh bide 38 lerde görün saat 8 de sezeryana alınacağım sabaha kadar mide ağrısından uyuyamadım 🤦🏼♀️
Nurklc38 Handan_65 Saat 5 de uyandım halan da geri uyuyamıyorum. Normal de böyle değildim son aya girince böyle oldum. Çoçuk doğunca zaten uyuyamıcaz bari şimdi uyusak 😂🤦🏼♂️
Handan_65 DemetF Ah ah bittik biz hersey kadınlara ya Erkekler niye rahat rahat uyku çekiyor Sinirleniyorum 😀
Alisaninannesi Nurklc38 şimdiden uykusuzluğa alıştırıyor bebeklerimiz. Bak anne ben gelince böyle uykusuz kalıcaksın diye öğretiyor 😂😂😂 Ben 2 saatlik uyku ile geziyorum 10 gündür Huzursuz bacak semdromu , bitmeyen gaz sancıları ve kafada deli sorular 😂☺️☺️
kubrapaltc Handan_65 geneli öyle olabilir ana bende 36+6dayım gece 40dakikada bir uyanıyorum yatakta oturuyorum 15 dakika falan garibim benim adamda kalkıyor benle oturuyor 🤣😂1 haftadır adam ayakta uyuyarak gidiyor işe garibim 😂
_ipekkkkk Handan_65 Maşallah maşallah 🤲 Aynen zaten belli bir haftadan sonra uyuyamıyormuşsun kipirdamaktan 😂😂😊
Handan_65 kubrapaltc Ahahahah bnm eşimde nisanliyken öküz gibi yatardı telefonla saatlerce arardım uyanmadı simdi bn uyansam oda uyanıyor
Nurklc38 Alisaninannesi Bel ağrıları kramplar hafif karın sancıları. Üstelik büyümüş bir koca göbek hareket edememe gerçekten çok zor 😂🤦🏼♂️