Hilalkyss bende hamileyim ve 20 lik iki dişimin ağırsını hamileliğimin ilk haftasından beri çekiyorum şuan 9+1 im ,haftalar nasıl bitecek bilmiyorum, ilaçta almıyorum alsam fayda yok sürekli agrıyan bişey çekiyorum mecbur,diş ağrısı için dualara var internetten bakıyorum ayetel kürsi felan okuyorum baZen sadece aglıyorum ama hafiflese sürekli öyle gitse bile razıyım şiddeti artmasında