Havva-celik Hep soluma yatıyorum ama uyandığım zaman düz yatarak uyanıyorum korkuyorum ya 😭😭😭 33 haftalığım 😭😭😭
kadifemsii Havva-celik korkmayın bunlar sadece bir öneri sola yatarsanız daha iyi olur . Şnsan uykudayken bunu kontrol edemez eğer bu öneriden fazlası olsaydı vay hamilelerin haline değil mi .
yasemiinorhn Havva-celik bende öyleyim sırt üstü kalkıyorum ama kalkamıyorum bile kasıklarımın ağrısından çok fazla ağrıyor öylr oluunca 🥺🥺🤦🏻♀️
DemetF Havva-celik ben 31 haftaligim sabit yatamiyorum zaten uyuya da kalamiyorum ayik uyuyorum siz iyi gene dalabiliyorsunuz