gamzeyaren ya üzülmeyin herkesin bebeği kendine göre farklı anne baba geni var siz belki eşinizle zayıf minyonsunuzdur bebekte öyledir ve sağlıklı olması önemli mesela benim eşim 5bucuk kilo doğmuş ben 2 buçuk kilo doğmuşum ikimizde sağlıklı ve bebeğimiz 32 haftayken gittiğimizde 2200 dedi ve kilolu bende çok üzüldüm obez olur mu diye kafaya taktım ama inanın önemli olan bebeğin solunumu ve sağlıklı olması kiloyu hiç kafaya takmayalım her bebişin kendine has yapısı var 🤗❤ ve şuan 35 haftayım tekrar gitmeye korkuyorum çünkü doktorum 4 kiloyu geçer doğunca dedi 😢😢 haftasına gorede önde dedi çok kafaya taktım hatta günah belki ama sağlıklı beslenmeyi bıraktım muz süt kaşar hiç yemedim belki hızlı kilo alımı olmaz diye 😢