_Aysgll_ Ayseminmasal 36. Haftadayim özellikle geceleri oluyo ve uyutmuyo 🙄 1 saat kadar önce soğuk süt içtim anlık kesiyo ama sonra devam ediyo 🙈 dönüp duruyorum uyuyamadım. Hayır bide doktor kontrokum var sabah 6 da kalkmak lazım zaten 🤦🏻♀️
Hrygkcshn Şu an soğuk süt içiyorum bir nebze kesiyor sonra yine devam kısa süreli geçiyor yani elmayı çok iyi geliyor diyorlar
Deniz1121 Valla 34. Haftamdayım ne yesem zehir oluyor hele son zamanlarda oturup ağlıyorum artık sinirden ya🥺🥺
ebeanne Ben de zencefilli limonlu çay ile rahatlıyorum, bazen nane çiğniyorum ama arttığı zaman mecburen gaviscon şurup kullanıyorum.
Sultanii Bana elma ve soğuk süt İyi geliyor bunların fayda etmediği yerde gaviscon şurup alıyorum. Kızlar gaviscon şurubun fayda etmesi için ilacı aldıktan sonra en az bir saat birşey yiyip icmeyeceksiniz yoksa hiçbir anlam ifade etmezmis doktorum söylemişti