40+4 haftalık oldum gelmedi diye çok üzülüyordum sonra bugün doktora geldim nst ye girmem gerekiyordu nstye bağlandım sancı yoktu normal doğum bekliyordum çünki Doktor bebeğin ultrasyon dan baktı 4 kiloyu geçmiş dedi ve alttan muayene oldu 1 santim bile açılma yoktu istersen sezeryan yapalım dedi benimde dayanacak gücüm kalmadığı için evet dedim işlemler yapıldı kan falan sonra somta takıldı sedyeye alındım doğruca doğumhaneye herkes kapıda tabi sonra belden ignemi yaptılar uzandım muhabbet sohbet derken aglama sesi geldi kızım geldi dünyaya odama geldim doktor geldi iyiki sezeryan olmuşsun suyun fazlaymış bebek kakasını yapmış dedi tabi kilosu da az çıktı 3 kilo400 gram geldi prenses her şerde bir hayır var demekki rabbime şükür şimdi odada mışıl mışıl uyuyor annesi biraz acı çeksede değdi evlat çok farklı Allah bekleyen tüm annelere kolay ve acısız doğum nasip etsin inşallah 💕