Kızlar 31 mayıs da kürtaj oldum haziranda korunduk temmuz itibariyle daha gebelik oluşmadı 4 ayım çok üzülüyorum bu ay ovulasyon takibi yapıyorum adetim bittikten 6 gün sonra yumurtlama oldu sonra 2 kere ilşki oldu 1 gün ara verip yine ilşki yaşadım umarım bu ay olur 🥺