bahtnurr1 Kızlar şuan korona oldum 7.gün hemde 38.haftaya girmek üzereyim. Tam anlamıyla nefes alamıyorum gibi geliyor. Koronadan dolayı da burnum tıkalı genelde grip gibi geçirdiğimden de zorlanıyordum. Şuan koronadan mı zorlanıyorum yoksa bebek artık büyüdüğü işin mi sizce yaa birde hareketleri eskisi kadar çok değil 3-5 hareket ediyor duruyor saatler sonra bidaha aynı şekilde
Yavrum_herseyim bahtnurr1 normal mi peki doktorunuza diyin belki normal değildir korkutmak istemem ama hareketleri azaldiysa hemen yarın git doktora bu arada çok geçmiş olsun
Egeninannesi1 bahtnurr1 Bence haftan ilerlediği için alamıyorsundur, birde kilo aldıysan. İçini ferah tut canım bak grip gibi geçiyorsun çok şükür. Bende 38+5 deyim, bebeğim normalde o kadar hakeretliydiki ne zaman 38. Haftaya girdim azaldı. Bol bol dua et 🙏🏻
Kizannesi92 bahtnurr1 doktora danışmakta fayda var nefes darlığı koronadan da olabilir dediğiniz gibi bebekden de ama hareketleri çok önemli denilmişti bana zamanında ki benim astimim olduğu için hafif de geçirmedim öyle iki günde bir doktordaydim ben acilde siz de bir gidin isterseniz
bahtnurr1 Yavrum_herseyim koronadan dolayı karantinadayım aslında problemim hareketi değil benim için nefes konusu
bahtnurr1 Egeninannesi1 toplam 8 kilo falan almışımdır yaa aynen işte gripten mi yoksa bebek ciğerlere falan baskı yapıp solunum zorluğu çekiyor olabilirsin demişlerdi
Egeninannesi1 bahtnurr1 Tabi bak ondanda olabilir. 2 saat içinde en az 10 hareket ediyorsa normal demişti doktorum. Kontrol ettin mi bunu?
bahtnurr1 Egeninannesi1 şuan alanı daraldı eve en son gün içerisinde hareket say demişti hani edip etmemesi önemli diye. Sizde yatakta dönerken zorlanıyor musunuz
Egeninannesi1 bahtnurr1 Tabi zorlanıyorum ki ben 3 kilo aldım sadece🤷🏻♀️ Hani bu kilo ile alakalı bir durum değil. Artık yavrularımızın yeri daraldı. Mesela ben uzun süre bir tarafa yatınca diğer tarafa dönmemi istemiyor😁 dönüyorum ağrı yapıyor bu sefer bir önceki tarafa geri dönüyorum. Resmen bizimle oynuyor bu bebeler😁😁
Shnern bahtnurr1 bazen psikolojik oluyor burnunu biraz temizle ve açık havaya çık balkon yada pencere falan canm ateşin ve öyle çok öksürüğün yoksa sorun etme zaten çoğu girmiş çok şükür . Bebekte artık yavaşlıyor belli haftadan sonra hareketleri kan sulandırıcı da kullanıyorsan skimti etme . Çok geçmiş olsun bol bol su iç terle idrara cik