Kızlar merhaba. Sezaryen günü nasıl oluyor kaçıncı haftada doğum kararı aldı doktorunuz . ben normal doğum istiyordum ama maalesef doktorum sezaryene karar verdi çünkü amniyo sıvım çok ve bebek makata dönme ihtimali var ama benimki baya çok , bebek yan yatıyor . Doktor beklesek bu bebek dönse bile doğum esnasında kaçacaktır dedi çok hareketli bu yüzden normalede girsen sonun sezaryen olacaktır dedi.