mrb arkadaslar 20 gündür geçmeyen grip ve öksürükle uğrasıyorum ciğerlerimde hırıltı var doktora gidiyorum bişey yapamayız diyolar son çare antibiyotik salı günü göğüs doktoruna gideceğim benim soracağım evde gebelerinde kullanabileceği öksürüğe balgama ne iyi gelir bilen deneyip çözüm bulan varsa yazabilirmi lütfen.. burada 25 haftalık gebeyim