Ayselosman ya genelde proton pompa inhibitörü( pulcet, pantpas, lansor) grubunda olan ilaçları tavsiye etmiyorlar. Bi kaç makale okudum yapılan araştırmalar genelde yetersiz. Bizim gibi ciddi özofagual rahatsızlığı olanları gebelik iki kat etkiliyor. İlaç kullansan bi türlü kullanmasan beslenemiyorsun. Mesela doktorum bugün muayene esnasında “belli ki iyi beslenememişsin” dedi. Şimdi ilacı alıp daha iyi mi beslenmeli yoksa ilacın olası etkilerini düşünüp ilaç kullanmadan bi şekilde idare mi etmeli, bilmiyorum