2 gün sonra sezaryan dogumum olucak inşallah refakatçi olarak 1 gece yanımda birini bırakıyorlar eşim kalmak istiyor annemde eşin sana yardımcı olamaz diyerekten ben kalicam diyor kocan bebeğin altını alamaz onu uyutamaz gazını çıkaramaz vs vs.diyor eşim seninle annen ilgilenmez seni wc ye götüremez yürütemez o migren hastası uykusuzluğa dayanamaz diyerek tercih yaptırmak istiyorlar bana bende eşim kalsın istiyorum ama ya annemin dediği gibi ilgilenmezse bebekle falan diye de düşünüyorum hemşirelere yardımcı olur mu bilmiyorum ki eşim normal bebekleri kucagina alırken çekiniyor yeni doğmuş bebeği nasil alicak bilmiyorum annem gelsin desem o kırılacak Kocam kalsın desem annem kırılacak siz kimi refakatçi istersiniz yada sizce kim kalmalı?