morsumbul Gebeliğin ilkinden baya çatladım liareç kullandım ama harita gibi derin çatlaklarım var bunda olurmu tekrar bilmiyorum ama bitkisel bir şeyler kullanmak istiyorum önerileriniz varmı
Dilara0638 morsumbul Hindistan cevizi yağı kullanıyorum uzun süredir ama düzensiz şekilde hiç çatlamadım 37+4üm artıkta çatlamam inşallah 🥰
Egeninannesi1 morsumbul 38+5 haftalık hamileyim bende şuanda hiç çatlağım yok😇 Hindistan cevizi yağı, Kakao yağı ve vazelin karıştırdım ben. Tüğlenme yaptı ama çatlağım olmadı. Bilmiyorum belki yağdan belki az kilo aldığımdan olabilir 😌
morsumbul Dilara0638 biraz kilo almak ile alakalı sanırım çatlamak 37 haftadan sonra birden karnım kabusa dönmüştü ilk gebeliğimde aşırı ödem oldum yolculuk yapmıştım. Aynaya bir baktımki amannn 😂 o zaman çok takmıştım ama sonra alıştım bunda barı çatlama yım en azından bu halde kalsın istiyorum 😂
morsumbul Egeninannesi1 kesinlikle kilo çok etkili oluyor ama tabiki yağları denemektede fayda var yarın bende öyle bir karışım hazırlayım☺️
Dilara0638 morsumbul olabilir çünkü bende çok kilo almadım iç karnımda baya genişmiş öyle fazla göbeğimde çıkmadı yapısal bişeydir biraz yinede yağları deneyebilirsin tabi😊