Milissy inşallah etkili olur canım. İlk gebeliğimde klomen ve çatlatma iğnesi oldum. O ay hamile kaldım. İğneyi olmadan önceki gün, iğne olduğu gün ve sonraki gün ilişkiye girmiştik biz. İğneyi olduğum gün yumurtam çatladı ve çok ciddi bir ağrım oldu yani. İlk 3 günü değerlendirdik. Sonra gün aşırı ilişkiye girdik. İğneden 13 gün sonra test yaptım silik çizgi çıktı. Netteki yorumlarda iğnenin etkisi 15 günden sonra geçer yazıyordu. Ama ben dayanamamıştım 😁 Gerçekten de hamileyi kalmıştım 🥰 İnşallah bu ay beklediğin müjdeli haberi alırsın. Bu arada şu an 2. Ye hamileyim. 36 haftalık. Ben klomen ve çatlatma iğnesiyle falan yine hamile kalabilirim diye düşünüyordum. Normalde korunuyorduk, tek gece korumasız ilişki yaşadık. O gece hamile kalmışım şoke oldum. Yani 2. Çocuk kendiliğinden de olabiliyor 😁