FeriDee Yeni fark ettim isime tıklayıp 3 noktaya girince msj gönder bölümü çıkıyor sadece belirli kişiler ekleniyor sohbete.. Yeni mi geldi bu özellik acaba? Yeni geldiyse çok iyi olmuş 😊
teletabi FeriDee geçen senede vardı aslında sonradan kalktı sanırım. Oğluma hamileyken özel mesajlaşma vardı bikaç defa kullanmıştım hatta. Şimdi tekrar gelmiş bu güzel bişey🤗
NaimeYilmaz FeriDee Oluyor kısa bir süre☺️ Tamamen özel bu arada. Kural ihlali yoksa tarafımıza bildirilmiyor. 💜