Yazmet Arkadaşlar merhaba 11. Ve 12. Haftasında olanlar veya o dönemini hatırlayanlar neler yaşıyorsunuz neler hissediyorsunuz ne gibi ağrılarınız oluyor lütfen yazarmisnz…
Mikmikbuk Yazmet 13 teyim. 11-12 de gayet rahattım. Bir ağrım bulantım yoktu. 13 te ishal /bulantı oldum üşüttüm de 2-3 gün içinde iyileştim ☘️
SerraveAnnesii Şu an 19+4 olduk 12. 13. Haftalarda benim kasık ağrılarım oluyordu adet sancıları gibi. Doktorum rahim sürekli değiştiği büyüdüğü için normal demişti artık pek yok bazen oluyor