Papatyam08 benim de ikinci bebeğim ve ilki de 2.5 yaşında onda almamıştım evde tektim sürekli kucağımda tutardım pek bir isim de yoktu. Ama ikinci çocuk öyle değil insanın daha çok işi oluyor ilgilenmesi gereken bir çocuk daha olunca. E bebekten klasik bir ana kucağı aldım 150 liraya filana. Çok isime yarıyor özellikle mutfakta. Hatta aynen şöyle dedim keşke ilk çocukta şöyle güzel elektrikli bir model alsaydım simdi bu da kullanırdi ne güzel. Ama dediğim gibi bu da iş görüyor. Bence ucuz da olsa bir tane mutlaka olmalı bütçe varsa da joie serina 2 in 1 gibi çok güzel modeller var