MehmetEzgiKelek Karaciğer enzimleri ve safra kesesi kaynaklı olabilir. Sizi korkutmak istemem ama bu kaşınmadan dolayı bir arkadaşımda gebelik kolektazisi denen bir durum çıktı. Tahlilleri ayrıdır. 2-3 hafta çok yakın takip ettiler ve sonra 36 da doğuma aldılar. Eğer öyle bir durum varsa gebelikte çok tehlikeli diye biliyorum. Kendi kadın doğum doktorunuzun bunları yaptırması gerekir.Hiç ihmal etmeyin. Bütün testlerinizi yaptırın lütfen. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah bebeğinizi🙏