İlk aylarda nar suyu falan içilmemeli düşüğe sebep oluyor diye okumuştum eşimede söylemiştim şimdi 23 haftalık olduk canım ne zamandır nar istiyor eşim bişey olur diye aman yeme aman yeme😀😀herhalde şu dönemde bir zararı yoktur gerçekten yemek istiyorum artık😀