Dygrd Shewolf aynen öyle gebelikte estetik bile yaptıran var boya sıkıntı olmaz ilk 3 ay yasak diye biliyorum sadece boyat tabi bisey olmaz aynen valla korona illeti kardesimde 6aylikken yakalandı çok şükür atlattı rabbim cumlemizi korusun bu illetten 🙏
Shewolf Dygrd amin inşallah canım benim boyamadım ama korktum bir şey olacaksa Allah tarafından olsun 🥺 anneme nasipmiş 😍
annesivebebesi Doktorlar bu konuda bilimsel bir kanıt olmadığını, ama yine de ilk 3 aydan sonra boyatılabileceğini söylüyor. Arkadaşınızın başı sağolsun ama bebeğinin düşme nedeni farklı sağlık problemlerinden dolayı olabilir.
Dygrd Shewolf korkma canım nolcakki ya etraf çevre zaten insana hep en kötüsünü der iyisini kendine saklar boşver 😔
greybrde Shewolf ilk 3 ay ve son 3 ay tavsiye etmiyorsuz dedi kuaförüm doktorum da ilk 3 ay önemli sadece sonrasında bir mahsuru yok dedi ben yinede riske atmak istemedim doğumdan sonrayı bekliyom 🥰
Shewolf greybrde bende öyle yapacağım sanırım yada doğumdan hemen önce ♥️ ayıma girince muhtemelen 😂😝
Shewolf Polenpolen52 off ya çok güzel ama çok çabuk akıyor ve pişmanlık yaratıyor ne renk yapmayı düşünüyorsunuz 🙏♥️
Petyynut Shewolf hiçbir ilgisi yok iki olayın. Kokudan dolayı boyayı çok solumamanızı ve bitkisel boyayla bile olsa organ gelişiminin önemli bir kısmının olduğu ilk 3 ay boyatmamanızı öneriyorlar sadece☺️ Ben doktorumun da onayıyla 23 haftalıkken boyatmıştım bitkiselle ama çok sık tekrarlamamak adına bir daha boyatmadım şimdi son haftalardayım tekrar soracağım doktoruma
Shewolf Petyynut çok korktum yani benim bildiğim de çok sık olmamak şartıyla yapılabilir ama riske atmak istemedim 🙏
Ozlem2206 Shewolf töbe ya ne alakası var ben hamileliğimi bilmeden boyatmıştım 4 haftalıkken falan çok şükür bi problem yaşamadım millet bayılıyo hamileleri korkutmaya ya
Shewolf Ozlem2206 😂 ay bende hemen öyle etkilenen biriyim bi kaç kişşye söyledim çevremde onlar da yapma diyince çekindim yapmadım 🥺
Shewolf Dygrd dimi bizde işte inanıyoruz ama risk almak istemedim Allah’tan bir şey olur sonra saçını boyadın diye olduya getirirler olayı o yüzden boşverdim çocuğuma benden zarar gelmesin ♥️🙏
Shewolf Derin0712 yaa ne güzel bende boyarım ilerleyen zamanlarda sarı yapmayı düşünüyorum tekrar ama saçlar kızıl olunca zor oluyor 🥴