Yaseminkcr
Kızlar merhaba 24.07.2018 de dogum yaptım normal dogum oldu dikişlerim biraz fazla aferdrsnz popoma kadar oturup kalkamıyorum kac gun oldu sızınde benım gıbı oldumu acıyomu oturup kalkınca bırde vajınayı temızlerken dikiş çıktı bı tane bı sıkıntısı olmaz heralde bıraz hevvamlıyımda doktor her hangı bı bısey vermedı dikişler için temız tut dedi kuru olsun dedı...?