Bu kaynanaların hepsi aynı mi bebeğe kurbağalı zıbın seti aldık bu ne böyle bunu mu giydircen dedi babası çok beğendi aldı dedim hay ben o babasına artık hiç bisi almayın yeter bu ne diyor sanki parayı o veriyor nasıl sinirlendim ya ben dr dedim ki insan bi güle güle giysin der ağzından bi hayır kelime çıksın çocuğuma niye kıyafet almayım bi daha size resim falan atmam dedim engelledim sinir oldum ya insan der ki çok güzel Allah güle güle giydirmek nasip etsin salak salak konusuyor anca zıbın da o kadar tatlı ki herkes beğendi 😡😠😠