Minnosannesi38 20 haftalık olduk bebegim 140 günlük doğuma 140 gün varmış aynı olanlar kimler bebisi hissetmeye başladınız mı ben 1 haftadır hissediyorum
mekutlu12 Minnosannesi38 26+0 olduk 🥰 bende ilk gebelik ama 17+2 de dışardan tekmeleri hissetmeye başlamıştım ondan bir iki hafta önce de minik kıpırtıları oluyodu şimdi de çok hareketli maşallah ❤️
lina1233 20+4üm sadece elimi koyduğumda arada küçük bişiler hissediyorum 😑 bağırsak hareketide olabilir.