Minikmucizemmm Deletedmom57 Gelmiyordun uyku ne de oğlum ağlamak istiyorum 38+4 son 10 gün nefesim kesiliyor artık yataktan Bile zor iniyorum allahım yardım ettttt 😫
Devrim Deletedmom57 benim e postam yoktu kuzeniminkinden girdim onun ismi kalmış öylece bebeşimiz kız hayırlısıyla gelsede rahatlasam biraz sizin kız mı erkek mi
AselNida Kızlarr doğduğu zamanda uyuyamayacaksınız bknz been😇 bi çocuk yarım saatte bir uyanırmı yahu 🤪
Zelihabalci Ben hiç uyumuyom heralde iyice günüm azalıyo onun heycanı galiba 39+5Hafta Doğuma 2Gün Var onun heycanından uyuyamıyom galiba
58Vildan oy kızlar dün 2 saat 10 dk bugun 3 saat uyuyabildim çok ağrılarım var gün içinde de uyuyamıyorum mahvoldum resmen 😔 35+6 yız
AselNida ZeykemKaya inşallah o da olacak.. bende hep öyle derdim şimdi logusa teri bi yandan çocuk ağlaması bi yandan yine uyuyamıyosun hepsi geçiyo geriye anılar kalıyo hepinize sağlıklı doğumlar dilerim annelerin çilesi bitmez😇