Kizlar 4+3 beta hcg 6272. Normal mi ikiz olabilir mi ? Yoksa ters bir durum var midir ?
Nai125 üstte kalsın canım beta yüksek ama herkeste aynı olmuyor tabi. Sağlıcakla gelsin
Nai125 Benimde o hafta da 4 bin küsürdü aslında ama ikiz gebelik değildi
teletabi tesekkur ederim 🙏
Nurklc38 tesekkur ederim cevapladiginiz icin onemli olan saglikli gebelik olmasi 🙏
Nai125 Aynen öyle canım 🙏🏻