Selmaklc ben 2018 de ilk sezeryan oldum. Şimdi 37+3 haftalığım. Herkesim bünyesi bedeni hamileliği farklıdır illaki normal yapan vardır ama benim suan mesela 1 haftadır eski sezeryan yerim çok ağrıyor. Doktor da incelme olduğunu 38 haftada alalım dedi, daha önce çok ağrın olursa ağrıyı boş yere çekme gel alalım dedi