Ozlem0207 Merhaba kızlar hastane çıkışı seti aldınız mı? Kaç tane aldınız benim doğum Allah’ın izniyle Şubatın ilk haftası ben bi tane 10lu, bi tane5li,bi tane 3lü aldım. Yeterlimidir acaba çabuk büyüyorlar diye yeterli diye düşündüm ama 🤷🏼♀️
Ayaz_Aybars_mom Ozlem0207 Benimde 10 şubattan sonra bekle artık. Dedi doktorum özellikle ins 14 Şubat ya gelsin sürpriz yapsın istiyoruz 😁 fakat sadece bı set aldım tam kış ortası ne alınır pek bilemiyorumda
denizinnannesi Ozlem0207 fazla bile bence en kullanisli olanlar 5 li olanlar cok guzel 10 lu set kadar sacma sey gormedim pazardan aldigim 5 li set ondan daha kulanisli bence ve daha uygun
Kafam Ozlem0207 ben iki tane 10lu 7 8 beşki daha fazla beşli aldım fazla oldu benim herseyim ama dayanamadım her gördüğümü aldım
Ayseee4238 Ozlem0207 ben 4tane 5li 1tane 10lu 1tane 3lu 1tane de tulumlu olarak almıştım bebeğim 36gunluk devamlı batıyor evet büyüyorlar ama bazen günde 2kere üst değiştirmek zorunda kaliyorsun kusuyor çişini kakasını yapıyor falan yetmiyor yani bana göre.
Ozlem0207 Ayaz_Aybars_mom valla bende bilemiyorum ablamlar fazla alma çabuk büyüyorlar diyorlar ama yine de tereddütte kalıyor insan
Ayaz_Aybars_mom Ozlem0207 evet 0-3 ay fazla alma bence ben almadım yani yinede siz bilirsiniz tabiki 🙂
Ozlem0207 Ayseee4238 ya evet haklısın daha kayınvalidem annem kardeşlerim falan da alacak ya o yüzden acele etmiyorum eksik olukça alırım doğuma yakın diye düşünüyorum
Hamisannesi Ozlem0207 2 set aldım hastane çıkışıni aşırı birsey almadım Banada büyüyorlar hemen dedikleri için aldıklarımın yeterli olduğunu düşünüyorum
Hamisannesi Ozlem0207 29 suan yanı toplasak 10 takım elbise vardır incesi kalını abartmadan aldım ilk gebelik ama izin vermedi bizimkiler